SoS kom..!

Igår kom Sanna o Sigge hem till oss.

Jo, visst ja, Pontus hade en hel hope med kompisar oxå. Och så kom Elis upp en stund. Och vi skulle äta grillat...och om nu hästarna är så dumma så de äter gräs som smakar så äckligt, så kan jag tala om att det smakade mycket mycket godare med grillat!

Fast det va segt att få en bit, fast jag fösökte med allt.....och det lyckades till slut!

image85

Sigge va grillmästare (en mycket bra sådan)!!!  
Och jag "övervakade"......
(jag vet nämligen att en o annan bit kan trilla ner ibland....)

Kommentarer
Postat av: zorro

Heeeej min tjej Tänk att det ska vara såå svårt att få till sig en god köttbit ibland,,,men skam den som ger sig ,,hihihi hoppas den smakade gött MUMS !!! Ha det så bra tills nästa gång vi ses

2008-05-10 @ 14:36:40
URL: http://zorros.zoomin.se
Postat av: Sanna

ÅÅÅÅÅ vilket fint kort =)

2008-05-11 @ 10:14:12
URL: http://moonzanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0