Något Därbak!!


Jag tycker mer o mer om att springa efter någon av hästarna, men speciellt Celine, när vi är ute på våra turer.


För vet ni kompisar, rätt som det är kommer det!! Jag har liksom inte fattat det förrän nu. Det underbara, doftrika, smakfulla hästbajset!! Jag bara älskar det. Håller ni inte med?


Jag tror det är som nybakat bröd för matte ungefär. Och Celine är så snäll o släpper ifrån sig titt som tätt. Det är bara för underbart!

Tingeling...


Jaja, det där med Matte får man ta. Jag vet att hon inte tycker om att jag VRÄKER i mig. Men vad ska hon göra när hon sitter där uppe!!??


 

image87

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Hej hej! Hörde av pappa Moll att du ville se bilder på valpen. Nu har jag gjort en blogg åt henne, och där finns två foton än så länge. Så ta dig en kik!

2008-05-18 @ 15:16:17
URL: http://minhunddagmar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0