Löshoppad...?!?

Idag löshoppade Matte Celine, men jag va allt med jag oxå. Detta tillfälle kan man väl inte låta bli att lägga sig i. Men oj, vad slitsamt det var. Ja, ni kan inte tro hur jobbigt det är att jaga ett så rörligt föremål..!!
Ja, för inte trodde ni väl att jag var intresserad av att jaga Celine!!

Nej, långpiskan är det som är rolig...!

Men visst, ibland kunde jag väl inte annat än att hänga på Celine, men det blev ju ännu jobbigare för
HON kan springa hon. Verkar som om hon aldrig blir trött.
Bara lite sur på mig när jag kommer för nära.

image91
Jag försökte säga till henne att inte springa så fort, men hon ville inte lyssna på det "örat"

image92
-Vad ser du??

Senare på dagen va Matte och jag, och köpte en sele till mig.
Den som Familjens förra schäfer hade var så stor. Så nu ska vi ut o spåra på "riktigt" sätt och det är något som jag längtar efter. För jag kände verkligen något annat gott som slank ner i påsen......
kan det varit torkad kyckling tro??

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Nu är det lite dålig uppdatering här tycker vi! På vår sida har vi lagt ut flera nya bilder på Dagmar som nu är 10 ½ veckor gammal! Ta er en titt!

2008-06-13 @ 11:36:36
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0