Händelserik dag...och jag är så trött så trött...

Idag har det varit helt underbart!!!.

På fm mötte vi Zorro med Matte Mia i skogen. Och vi fick springa o leka i över två timmar....


Och  här kommer det en del kort från den turen.....Någon som INTE tror vi hade roligt?

             

image76

       

Visst är det en snygging som jag har till kompis!!!!

Senare på kvällen trodde Matte att hon skulle få mig att bajsa i skogen vid Norra Fältet....men ack vad hon bedrog sig. Istället blev det en så lång promenad (som slutade med språngmarsch) att vi kom försent till min Lydnadskurs!!! (För vi visste inte vart vi va ett tag)

Som tur va fick vi mest öva på att sitta o ligga still...vilket jag mer än gärna  gjorde för jag är dödstrött kan jag säga...Idag har det varit riktigt mycket!! Så nu ska jag sova !!!!

image82

Undra vad som händer i morgon??

Viskades det inte om Dybotten.....vad kan det vara för något....det låter härligt.....

Du o Jag, Zorro!!!

Kommentarer
Postat av: zorro

HEEEEEEJ KARIMA vilken underbart härlig dag vi hade DU & JAG ,,,ser ram emot mera roliga dagar ,,,jätte fina kort din matte har tagit på oss,, ingen kan väl tvivla på att vi inte hade kul ,,massor av kramar tills nästa gång ZORRO

2008-05-08 @ 11:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0