ZORRO!! Min Kille!

Åh vilken härlig dag det har varit idag. Det blev bus redan tidigt på morgonen,
med Simon och mitt stora "gosedjur" som numera är ....

mycket mindre!

Om ni undrar om det nyligen snöat här, kan jag tala om att det INTE har det. Det bara blev så!

JAG vann (tillslut) Syns det ??


Men, egentligen började det roliga redan igår, för då var Mattorna, Zorro och jag ute i skogen på Sörmon och busa! Det är bara för härligt att få rasa av sig så mycket som vi gör när vi träffas! Och dessutom hörde jag att Mattorna sa att vi även skulle kunna träffas i morgon (idag) också! Och det var precis i linje med vad jag ville.


Och mycket riktigt. Zorro kom hem till mig idag! Och det var så underbart, så underbart. Vi hann med jätte mycket bl.a leta SimonoPontus i skogen, Zorro hann med gyttjebad. (Han blev så fin om rumpan tycker jag). Tyvärr fick Pontus tag i mitt halsband precis när jag skulle gå i,  så jag fick stå över denna gång... men vänta bara jag ska nog ta igen det!



Sen hälsade Zorro på hästar och på katten Snövit, och därefter kunde vi ägna oss åt varandra tills vi stupade...
för det var nästan vad vi gjorde. Men det tog sin tid.......



ÄLSKAR DIG ZORRO! MIN FÖREVIGT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0