OJ...tänkte inte på de!!!

I helgen har Matte o stor-husse varit i Stockholm, och jag har varit hemma och passat mina små-hussar. Det har gått bra och de har skött sig bra, killarna alltså. Men jag blir lite sur när Matte inte är hemma för jag får inte vara lös så mycket som jag brukar....lyssnar ju inte så bra på små-hussarna.


Detta innebär att jag vid ett tillfälle satt bunden i långlinan på baksidan av huset, medan Simon och Pontus med kompisar spelade fotboll på framsidan. Jag fick INTE VARA MED!!! Fräckt tyckte jag och satte igång o yla. Tycker själv att det lät ganska bra faktiskt, men det tyckte inte killarna som istället släppte in mig i huset. Men det tycker jag inte va roligt, för jag hörde dem ju utanför.

Ja, i sådana situationer gäller det ju att vara uppfinningsrik eller hur kompisar? Så jag hoppade helt sonika upp på köksbordet o satte mig så jag kunde se ut när killarna spelade fotboll................

Hum, det jag inte tänkte på va att Matte nästan omedelbart såg att det var en massa märken på fönstret när hon kom hem. Och vad gör hon...jo skäller lite på Pontus och undrar "Vad i hela friden de har gjort?" Ja, då var det ju bara för honom att berätta att det faktiskt va min nos!! Och att jag suttit på bordet när de spelat utanför. Och när han berättade så bängde jag lite på honom, men kände mig ändå säker.... Matte vet ju att det inte är någon idé att skälla på mig såååååååååå långt efter! Nä nu ska jag ut o jaga mina älskade katter..


Ha det kompisar, tills vi hörs igen!

Och jag lovar att det inte kommer att dröja lika länge som denna gång....
så skäll inte mer på mig!!
Det är jag som är hund och ska skälla!!!

Kommentarer
Postat av: Sara och Dagmar

Vi lovar att inte skälla mer på dig Karima!!! :) Och självklart får ni låna bilder på 2008:s sötaste valp till er blogg. :)

2008-06-15 @ 19:57:27
URL: http://minhunddagmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0