Midsommar

Huuu vad jobbiga de tvåbenta är på "midsommar".

De är uppe hur sent som helst. Och fast jag försökte få dem till sängs, så jag kunde sova, så gick det bara inte. Jag menar...jag har så mycket att göra om dagarna så jag vill faktiskt sova vid 22-tiden (absolut senast). Men jag kan ju bara inte gå o lägga mig om inte min flock gör det! Jag är ju tvungen att stanna uppe. Inte är väl det schysst?? Men tillslut när det faktiskt började ljusna lite, då äntligen gick de och la sig.


Tänk att man inte kan få ordning på sin famlij!!!

Men tydligen hade de mycket trevligt, för alla var glada och livade..


Hur har ni haft det kompisar?

(Undra om jag inte kände en svag doft av ....en liten Dagmar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0