Lek i skogen!!

Idag har Zorro och jag varit i Sörmonskogen och busat.......det gick lite trögt i början för jag ville verkligen visa att det va jag som bestämmer, och det vill inte Zorro veta av. men efter en stund förstår han att det är så, och då kan vi busa. Och det är så härligt att få springa med någon som springer som jag!!!

Men vi blir trötta oxå det kan ni skriva upp!
Nu ligger jag bara o sover, mnja lite koll på vad matte gör oxå.
Vill ju inte vara på någon annan våning än hon, för då smiter hon säkert!!



Tänk vad en lite godisbit kan vara intressant!!

Och om jag inte helt tar fel så tror jag att det skulle bli ett besök hemma hos oss av Mia o Zorro imorg!
Jippie!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0