Hösten är här!

Mycket händer i en unghunds värld. Jag börjer bli lite starkare men framförallt snabbare och listigare! Är inte så dum nu så att jag lyder varje gång, bara för att få lite godis!...nä nu lyder jag när jag själv vill (och när jag vet att jag måste).

Jag har börjat få vara med Matte på lite längre och snabbare turer i skogen tillsammans med Celine. Det är skönt, och då vet jag att jag måste hålla koll på dem, annars försvinner de alltför snabbt.
Härligt trött är jag i alla fall när vi kommer hem.

image51

Åh...skulle det nu vara så, att jag råkat jaga en cyklist, eller stuckit efter någon katt, utan att komma när Matte eller Husse ropat, brukar jag bara sätta mig på gräset och titta på dem så smälter de..

Ha det gott...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0