Beach 2008....

Japp, då va det gjort!!!!

Jag har simmat i Solstadens simbassäng. Det var jätte läskigt till att börja med, kan jag tala om.
Men jag kände efter ett tag att det inte var så farligt för jag hade flytväst på mig. Och då gick det mycket bra.

Först fick jag titta på när Emil simmade, men jag kan inte påstå att det var speciellt intressant. Det var viktigare för mig att hålla koll på Matte som for som en yr höna runt i rummet för att få till några bra kort. Tycker ni de blev bra....det tycker inte jag....vill inte bli fotat förrän formen är bra till beach 2008!!

image56
image57

En blöt hund..hur kul är det!!

Emil som är lite mer van vid detta han fick gå i själv på en ramp..
Det ska jag oxå prova någon gång....denna gång blev jag ilyft..annars hade jag kanske inte gått i alls
...vad vet jag...

image58
image59

Blev rätt sliten i alla fall..så återigen va det skönt att få komma
 hem till min puff och lägga mig

Hörs!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0