Tio månader

Ja, nu börjar jag definitivt bli en stor flicka..........o stor, eller hög va kanske bättre ordval
....ja, kanske inte så kraftig o ståtlig ännu men jag är ialla fall hög i manken.

Här blev jag fotad på en promenad på min tio månadersdag!!!

image61

Mmmm..... tycker faktiskt jag är riktigt snygg!!

Och jag kan ju berätta att jag bryr mig inte om dropparna i öronen nu, det blir ju ganska mycket godis efter varje gång. Och det hjälpte inte att blänga, så jag bara testar lite om man kan slippa varje gång... men både Simon och Pontus hjälper till o hålla fast mig så det är liksom ingen ide längre..

..och det var bara tråkigt att sura...för alla bara skrattade åt mig....!


Kommentarer
Postat av: maria

Vilket jätte fin vovve ni har ;) ;) hälsningar zorro med matte

2007-11-20 @ 22:17:25
Postat av: Lina Byh:s Ab-Hundkurser

HEJ!!Kul att se dig,vad stor o ståtlig du blivit!!!
Såg att ni varit o simmat på Solstadens smådjursklinik oxå,KUL!
Gott nytt år på dig o hälsa matte o lillhusse.

2007-12-27 @ 14:43:42
URL: http://www.hundkurserkarlstad.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0