Solstadens vet.klinik.

Idag bokade Matte en tid för att veterinären skulle kolla mina öron.
Jag har ju kliat mig endel och rivit sönder lite vid innerörat.

Men jag kan tala om att jag va inte medgörlig...ville ju visa att jag vill bestämma själv vilka som ska få se i mina öron... Men det klart man kan ju inte övermanna TRE personer..sen kunde de väl bara ta provet
och inte hålla fast mig!!! Jag tyckte inte det var schysst!!!!

Men men, egentligen så vill ju även jag att kliet ska försvinna, så nu har jag fått medicin, då de trodde det var svampinfektion...

Matte blev ialla fall glad över att det inte var öronskabb!!!
...och mindre glad åt att bli av med 1500:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0