Hästar...hästar...hästar

De allt bra läskiga...

...men intressanta.

Idag fick jag följa med ut i skogen med Matte och Celine. Jag tänkte det var bäst att hålla mig på avstånd för Celine är bra stor....(jag kommer nog ikapp snart, det är jag övertygad om). Så jag gick ca 5-6 meter bakom hela tiden.

Nu gick vi inte särskilt långt, efter som jag och Celine redan hade blivit "tömkörda".
Ja, jag hade sprungit runt på ridbanan och jagat Mattes långpisk, jag menar, det var ju ändå sån sprutt på hästen ...så hon behövde inte manas på med  ett spö...

Men jag var snäll och skällde inte och efter ca 1/2 timme blev det lite tråkigt så jag la mig bara i gräset utanför ridbanan och titta på.

Men nu är jag övertygad om att jag kommer att få följa med ut på promenader i skogen fler gånger.
Med häst alltså..

Tingeling..jag är bäst!!

eller som det heter....jag äger....!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0