Alias Pirayan!!

image23Jaha!! 

Då har jag fått mitt smeknamn,
alla var tydligen överens...

Pirayan
!!!    

Själv blir jag lite förnärmad,
ser jag verkligen ut som en fisk!!! 

Men ok, ibland tro jag jag förstår...kanske....vassa tänder....nja  inte tycker jag det är så farligt inte.....

Jag har börjat gå i trappan själv. Ibland i alla fall. Matte är lite nervös att jag ska falla för  trappan är lite hal och svängd.

Annars börjar jag "ta form", har fått lära mig en massa saker. Pontus o Matte har många ideér om vad som kan vara bra att kunna. OkI det är GOTT att lyda..godis är gott

Roligast är att jag får en massa godis när jag bajsar i skogen, för dit vill jag ju själv gå, så inte gör det mig något att famijen blir glad över det.

Fast jag förstår inte en sak...varför springer alltid alla förbi bäcken??? Jag hinner ju inte ens kolla på vattnet.....för jag vill ju inte bli sist...!!!!!


Kommentarer
Postat av: Magoo

Pirayan;)
Passande namn tydligen vad jag har läst mig till. Både lite vass i tänderna (gillar att bita) och älskar sjölivet vid bäcken. Dock otroligt mkt sötare än en riktig piraya:)
När kommer BT bollarna in i bilden....? Eller är det mums, mums mat kanske...
Fin blogg för övrigt, ska lägga den som favvo.

2007-05-07 @ 23:14:39
Postat av: Malin

Karima är så himla gullig :)

2007-05-08 @ 13:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0