Tiden går ...o går...o går...

Nu har jag hunnit bli 6 månader, och det börjar synas helt klart vad det ska bli av mig.
En ordentligt tjusig tjej.

För tillfället tycker jag om när Matte och Lill-Husse tränar mig på olika saker.
(Även om jag får tuggummi i öronen ibland)
 Och det går jätte bra på Valpkursen som vi går på. Jag är faktiskt lydigare
där än hemma, för här vet jag ju vart alla är och vart jag bor så jag behöver inte hålla koll så noga.

image45


Men det som är absolut roligas är när jag kan få bada.
Det är så otroligt kul och jag bara springer o springer...och skvätter o skvätter...Älskar vatten!!!.

Dessutom har jag börjat få vara med på lite längre turer i skogen när Matte rider. Och det är roligt för då får jag skydda Celine och Matte från allt farligt som finns i skogen...typ  stenar...stubbar...o så....!!

Ja, jo ibland luktar det konstigt också, räv eller älg, och då kan jag leka att jag jagar dem,
bakom rumpan på Celine.

HA DET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0