Ännu en spännande dag

Idag har det varit jätte kul. Jag har varit på marknad i Karlstad, och jag kan lova att jag var marknadens stora?stjärna?. Alla ville hälsa och fråga frågor om mig, så vi kunde knappt ta oss någonstans. Så för att roa mig passade jag på att äta sten, som jag brukar...! Ja, ja Matte blev inte så glad, men något måste jag ju göra...

Väl hemma igen så visade jag katterna vem som numera kommer att bestämma.
Ja, jag har ju vuxit ikapp och Silo var den som fick ta största smällen. Men för att visa att vi kan va kompisar så passade vi även på att dela på min mat inne i köket....vilket Matte inte heller blev så glad för...

image16

Dessutom hade storhusse något konstigt för sig....han drog en kratta fram o tillbaka..
och då bara måste man ju smyga fram och anfalla...

image17

Nu börjar dagen att lida mot sitt slut, och jag är otroligt trött. Men lite mer bus hinner jag med innan jag däckar för natten, och som ni kanske ser så har jag bestämt mig för att vara som alla andra schäfrar och låter numera båda mina öron stå upp.

image18

10 veckor 20 april

image19

Bästa sättet att fånga ett ben....eller???

Kommentarer
Postat av: Malin

Men vad söt Karima är :)

2007-04-25 @ 20:38:23
Postat av: malin

karima är sååå sööööööööööt!!!!nästan så att man blir avensjuk=)

2007-04-26 @ 14:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0