17 april-07

Nu har jag snart fått mina öron på rätt plats!
Och dessutom testar jag just nu om det är snyggt med ståöron eller inte....kan inte riktigt bestämma mig.
Nja vi får väl se.

Vad tycker ni? Vilket är snyggast höger eller vänster öra??

image9

Varje kväll går jag ut i skogen med min bästis. Han heter Boss och är otroligt snabb
...men jag börjar hänga med, en kort sträcka. Jaja, en mycket kort sträcka
(men jag har ju inte lika långa ben som han.)
Sover otroligt skönt efter våra möten ialla fall.

image11

Tack för att du tittade in. Skriv gärna en kommentar!
(Mest för att Matte ska få veta vad som händer då)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu ska vi prova att lägga en kommentar!!

2007-04-18 @ 20:47:36
URL: http://gothiaskarima.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0