11 april -07

Idag blev jag bara för trött........

Jag  somnade 20.30 innan jag hunnit äta kvällsmaten...men jag orkar bara inte. Jag har liksom...tuffat till mig lite. Tyckte det blev lite mesigt att inte våga hälsa lite närmare på katterna...de låter ju ändå inget... Men det visade sig att när de ställde sig upp så blev de ganska stora, lite större än mig, så jag skällde på dem istället. (bakom benet på matte)

För  att inte tala om Hästarna...dom är stora dom... så jag tänker inte gå nära där inte!!

Däremot så vågade jag leka med döden sa Matte. Jag hittade något vitt band som går runt hagarna som jag bet och slet i ett tag......  (som tur va är det ingen el i den tråden)
image4

Jag har dessutom varit i skogen och lekt med Boss. Det är en Basenji och han kan ju inte skälla ,så det gör jag åt honom. Men nu sover jag hur gott som helst på min plats som jag redan hittar till när jag vill ha lugn o ro...

image5

Allt för att kunna hitta på bus med Pontus o Simon imorgon!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad söt KARIMA är, så söt på den där bilden :)

2007-05-11 @ 17:02:33
Postat av: Malin

Vad söt KARIMA är, så söt på den där bilden :)

2007-05-11 @ 17:02:35
Postat av: Anonym

jag tyker att Karima va jätte söt på bilden ja är malins kusin så du vet.

2007-05-18 @ 21:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0